Paperless office

De la aparitia conceptului de paperless office, preocuparea pentru conversia din format fizic in format electronic a documentelor a crescut si s-a extins constant. Unul din principalele sale avantaje este reducerea costurilor prin eliminarea consumului nejustificat de hartie.

Managementul si lucrul colaborativ, explozia serviciilor web, legislatia privind valoarea juridica a documentului electronic, semnarea si arhivarea acestuia, toate au contribuit la cresterea importantei documentului electronic si prin urmare la utilizarea sa tot mai intensiva.


De ce scanare?

Lipsa de spatiu sau regasirea unui document intr-o arhiva - au constituit intotdeauna probleme majore intr-o companie. EXPERT ONE RESEARCH va ofera solutia la problema dvs prin oferirea serviciilor de scanare cu preluare de arhiva sau la sediul clientului, procesand formate dintre cele mai diverse incepand cu dimensiuni de la marimea unei carti de vizita la format A0+.

Proiectat pentru o multime de aplicatii, capabil sa scaneze la modul duplex cu viteze de peste 180 ipm, un scaner profesional va participa activ la eficientizarea afacerii dumneavoastra.

Echipamentele utilizate pentru conversia electronica depind de dimensiunea si calitatea documentelor fizice; va punem astfel la dispozitie echipamente cu alimentare automata (ADF) sau cu flatbed provenind de la marci cu renume mondial precum Avision, ImageAcces sau Panasonic.


Cine are nevoie de scanare?

Sectorul financiar-bancar, industrie, sectorul public, asigurari, pensii private, etc.



Tipuri de scannere
Detalii Detalii Detalii